mandag den 1. marts 2010

Store begivenheder!

Når nu man har en del venner, man har kendt siden skoletiden og/eller er jævnaldrende med en, får man mange runde fødselsdage samtidigt og andre store begivenheder.
Sidste år havde vi foruden min og Martins 30 års fødselsdag, 3 andre der blev også blev 30 år og som så holdt det samme dag... Heldigvis er 2 af dem gift med hinanden og holdt åbent hus/reception og den tredje holdt om aftenen, så det lykkes os at være med til begge. Der var også 2 bryllupper med dertil hørende 2 polterabend per bryllup. Det var et dyrt, men fantastisk år, når man samtidigt har en lille dreng, der blev 1 år.
I år er der 3, der blev 30 år, og de havde det allesammen i februar, hvor vi også havde 2 andre ”almindelige, ikke runde fødselsdage”. Heldigvis lå de ikke samtidigt, men fordelte sig nok så fint på alle weekenderne, og ham der havde først valgte kun at holde noget for familien, da han skal giftes til sommer.
Min veninde Lisbeth holdt som sagt i sidste weekend, men det var kun for familie og nære venner (det er os:-)). Hun vil holde en store fest på hendes 30½ års fødselsdag i august, der så lige kumulere med Martins og min 6 år bryllupsdag, men hvor det forhåbentlig er mere varmt. I denne weekend skulle vi så have fejret Kenneth med 2 fester, det blev så desværre kun til 1 for vores vedkommende. Det har været en lang februar, hvor mine forældre også er flyttet i hus.
Ellers venter 2010 som sagt på et bryllup, nu får vi af se, om vi skal med, da de har en stor familie, men vi skal i hvert fald se dem blive gift og med til de dertil hørende 2 polterabend. Jeg skal heldigvis ikke være med til at planlægge dem, var med til at planlægge 3 af de 4 polterabend sidste år.
Der kommer en lille pige i maj, og måske en i slutningen af året, nu får vi af se:-). Altså det er ikke mig, vi snakker om her, Gabriel skal kunne gå op af trapperne, før jeg overhoved vil begynde igen, da jeg fik bækkenløsning 7 uger henne med Gabriel!!!
Der er også en 25 års fødselsdag i april, en forlovelsesfest, 2 housewarming, måske 3 hvis mine forældre holder en, måske 4 hvis Linda og Glenn får solgt deres lejlighed og finder det perfekte hus.
Og Gabriel bliver selvfølgelig 2 år og skal fejres i september:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar