mandag den 29. marts 2010

Pigetur!!

I går var jeg ude med Lisbeth og tøsehygge, og det var lige hvad det var, drønhyggeligt, vi fik snakket om alt mellem himmel og jord, og det var rart bare at være os uden mænd og barn.
Jeg har kendt Lisbeth siden gymnasiet, vi mødtes første dag på trappen på vej ind, begge nye og lidt usikre, så vi fuldes ind og kom også i samme klasse. Lisbeth var den, der arrangeret mit polterabend, var med til at gøre mig klar i timerne inden brylluppet, hun er Gabriels gudmor og var med til hans fødsel, og da jeg spurgte, om hun ville være med, det var helt sikkert for min skyld, svarede hun bare ja uden betænkningstid, skyndt hun ikke er glad for blod. Jeg er taknemmelig for at have hende som veninde.
Vi spiste i på Ristorante Salvatore, hvor Lisbeth havde været et par gange før, stemningen var hyggelig og romantisk, der var tændte sterinlys, ild i pejsen og hjerteformet servietter. Tjek deres hjemmeside for bedre billede.

De laver dejlig italiensk mad, vi fik pasta med skinke og asparges til forret, halv-grillet, skiveskåret oksemørbrad med balsamico og krydderier til hovedret og til dessert fik Lisbeth chokoladetrøffelis og jeg fik pinjekernekage med vaniliecreme. Det var godt og tjenerne var tilpas opmærksomme uden at være påtrængende, så det er helt sikkert et sted, jeg skal hen igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar