onsdag den 10. marts 2010

Min egen og første give away!!!

Nu må det vist være min tur til en give away, så i anledningen af min søn i dag bliver 1½ år, kommer her en lille give away.
1. præmien er duftlys, samt body lotion og wash, alt sammen duftende af jordbær fra partylite.
2. og 3. præmien er chokolade fra Marabou.


Håber at der er en masse, der vil være med, reglerne er som følger:

1 lod gives for kommentar til dette indlæg.
2 lodder gives for kommentar til dette indlæg + være eller blive fast læser.
3 lodder gives for kommentar til dette indlæg + være eller blive fast læser + link på egen blog eller lignende (brug gerne billede).

Husk at skive hvor mange lodder du deltager med.

Der bliver trukket en vinder tirsdag den 6. april
Opdatering!!!
Da jeg har nået så mange faste læsere allerede,
smider jeg en ekstra plade chokolade i til en heldig vinder.
Hvis jeg når 40 læsere, smider jeg endnu en plade i og for hver 10 læsere fremefter.

36 kommentarer:

  1. Hej Rikke! Jeg snupper da lige 3 lodder i denne skønne giva away! Super flot præmie.
    Kh Anja

    SvarSlet
  2. Hej Rikke. Jeg vil gerne deltage med to lodder! Og så håber jeg gevaldigt på at vinde chokoladen, for kan ikke tåle parfume, og det er der med sikkerhed i de lækre produkter ;o)
    Mvh. Julia

    SvarSlet
  3. Uhm...eeellssker chokolade og badeserien kunne jeg også sagtens bruge:) Jeg er med på 2 lodder.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Hej Rikke.
    super fin give away.
    tillykke med sønnen :)
    jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder.

    Kh sara

    SvarSlet
  5. Hej Rikke.
    Ej, jeg havde slet ikke set din give away!
    Jeg skal da helt sikkert med på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  6. Sikke heldig du har været med selv at vinde. Jeg vil gerne være med på to lodder i din give-away. Mvh Nina

    SvarSlet
  7. Heisann!
    Et lodd på meg, takk!

    Ha ne fin dag!

    SvarSlet
  8. Mmm, både velvære og lækker-være i en giwe away!!Jeg er med på 3 lodder!

    SvarSlet
  9. Hej Rikke, jeg smider da lige 2 lodder i puljen og håber SÅ MEGET på chokoladen! Jeg er nemlig "chokaholic", hvis man kan være det ;o)

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  10. Jeg vil sorme da ogsa gerne vøre med i denne fine give away - jeg snupper 3 lodder
    Hugs,Ukka

    SvarSlet
  11. So sweet candy)) http://www.helensidorova.com/2010/01/blog-post_6931.html

    SvarSlet
  12. Замечательная конфетка!
    Моя ссылка на панели слева:

    http://magis-magis200907.blogspot.com/

    SvarSlet
  13. Hej Rikke!
    Sikke lækre præmier!
    -jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder, for her i huset er den er vaskeægte chokoladegris (Marco!), og jeg vil da gerne kunne glæde ham med Mmmmm...Marabou!
    Tillykke med lillemanden:-)
    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  14. Yummie ;) Vil da gerne deltage i din skønne giveaway! Du kan jo også lige tjekke min egen giveaway.

    SvarSlet
  15. Jeg prøver lykken med 3 lodder

    SvarSlet
  16. Uhm, jeg håber på chokolade! 3 lodder.

    SvarSlet
  17. Uhm...lækre sager til nydelse! Smider lige 2 lodder i puljen og krydser fingre... Lene

    SvarSlet
  18. For noen herlige premier! Jeg blir veldig gjerne med, og tar 2 lodd. :o)

    SvarSlet
  19. Hej Rikke, jeg vil da rigtig gerne være med i din give away og jeg ville slet ikke ha´ noget imod at vinde 1. præmien, syntes det er en rigtig flot præmie....Gavesæt fra PARTYLITE det er slet ikke af vejen. Og mmmmmmm det er en af mine total yndlingsdufte. Jeg må da være med med 3 lodder.
    Kh Maria

    SvarSlet
  20. Flot give away! jeg vil gerne være med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  21. Stort tillykke med sønnen!
    Denne her giveaway kan jeg da ikke smutte forbi uden at lægge 3 lodder i kurven, og håbe på at jeg er den heldige vinder, der både kan komme til at dufte godt og spise lækker chokolade samtidig!
    God påske til dig fra mig.
    /Marengse

    SvarSlet
  22. Og tillykke med din søn. Jeg kaster lige 3 lodder i puljen og krydser fingre ;0)

    SvarSlet
  23. Jeg skal da også deltage i din give away, vil dog helst vinde chokoladen, mums mums:-) Husk at deltag i min give away også:-)
    God weekend

    SvarSlet
  24. PS. glemte at skrive, at jeg deltager med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  25. Dzień Dobry

    Wpisuje się Ada,która z e-mailem tutaj
    wpada
    wara@poczta.forward.pl

    SvarSlet
  26. Hej Rikke.

    Den ene blog fører til den anden, og vupti er jeg havnet på din :-)
    Jeg går som den store chokolade-elsker jeg er (og tilmed din faste læser nummer 40!!) all in med 3 lodder.

    God påske :-)

    Katrine

    SvarSlet
  27. Uha, jeg når det da vist lige. 2 lodder til mig, tak (chokoladen feder ikke, vel?)

    SvarSlet
  28. Hej, jeg er fast læser nu :-) - 2 lodder
    God idé og fed blog :)

    SvarSlet
  29. Hej :-) Jeg vil gerne have et lod og tillykke med 1½ års dagen.

    SvarSlet
  30. trodde jeg hadde meldt meg til denne giveaway, men no finner jeg ikke innlegget mitt...Jaja, no er jeg med da. elsker sjokolade ;0)

    SvarSlet
  31. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder - Har lige tilmeldt mig som fast læser og linket kommer op om to sekunder. :)

    SvarSlet
  32. Det tilbud kan jeg ikke modstå :D

    Deltager med 2 lodder for at skrive dette blogindlæg, og linker til din giveaway fra min blog: http://www.smoodie.dk/index.php?subaction=showcomments&id=1273833029&archive=&start_from=&ucat=3&

    Kram
    Malene

    SvarSlet