torsdag den 4. marts 2010

Sygdom, gevinst og Gabriel

Vi har alle været syge, hoste, slim og feber, bare en virusinfektion igen. Det er af de ting, der heller ikke bliver fortalt så meget om i bøgerne, du bliver også mere syg af, at have en barn i vuggestue. Men nu ser det ud til vi alle er i bedring klar til weekend, hvor Martin skal være på arbejde både lørdag og søndag.
Nogle gange har jeg det også sådan, at der er så meget, jeg gerne vil fortælle om, at jeg ikke ved hvor jeg skal begynde, og så starter jeg simpelthen ikke.
Så denne gang vil jeg starte, men i det små, se hvad postbudet kom med til mig mandag, min gevinst fra faster Mette, den er bare så fin.



Gabriel er også vild med den især knapperne. Jeg ville gerne have haft, at det første billede af Gabriel på bloggen var sådan et fantastisk et, hvor alting bare spiller, ikke for meget snot, ikke for uglet hår og maste krøller, men nu gider jeg ikke vente mere på det shot, så her er han med snot, nattøj, spisende en frikadelle og krammende min gevinst.




6 kommentarer:

  1. Hun er jo skøn uanset... Glad pige..

    Og tillykke med gevinsten. Den gad jeg da også gerne vinde..
    God weekend til dig, og lille pigen.

    Lone

    SvarSlet
  2. Tusind tak Lone, det er sød af dig, men Gabriel er en dreng:-)

    SvarSlet
  3. Hej Rikke,
    Sikke en sød blog du har - og hvor er Gabriel da bare helt fantastisk med de store blå øjne og en lækker fingerdunse (sådan har jeg også altid bedst kunne lide dem)

    Du er velkommen til at kigge forbi :)

    SvarSlet
  4. Tak mivs, jeres blog er også sød:-)

    SvarSlet
  5. Han er da skøn, drenge skal da have snot, uglet hår og fedtede fingre (skal alle børn ikke dét?)
    ;-)

    SvarSlet
  6. Tak og jo det skal de da i hvert faldt have lov til:-)

    SvarSlet