tirsdag den 9. marts 2010

Spisetider!

Normalt spiser jeg først ved 20-tiden, når Martin er kommet hjem, men i dag besluttede jeg mig at spise sammen med Gabriel kl. 18. Problemet er så, at jeg ikke får nok af spise, da jeg lige skal hjælpe ham lidt, holde øje med at tallerkenen med alt maden ikke lander på gulvet, at Jackie ikke bliver fodret, at Jackie ikke tigger, at Jackie ikke er i nærheden af bordet, og samtidig huske at proppe mad i munden på mig selv. Dette fører så til at jeg kl. 22, hvor jeg egentlig havde overvejet at skulle tidligt i seng, da jeg er træt og alene om tingene, det er jo ikke til at vide, om der er problemer i nat eller Gabriel står tidligere op, fordi han ved far, ikke er der, er møg-sulten og må tage mig en mad.
Så memo til mig selv selv i morgen, husk at spise:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar