tirsdag den 16. marts 2010

Hjemmelavet pizza!

I går fik vi hjemmelavet pizza af de sidste rester i køleskabet, handler nemlig kun ind 1 gang om ugen og det er i dag, men kunne godt lige klare en pizza, dog måtte jeg forbi naboen og låne bagepapir. Den er med tomatsovs, hvor der er ekstra godter i, tager en dåse tomat og blender den med rester af grønt, god måde at snyde ekstra grønt i folk på, her blev det peberfrugt, løg og lidt linser. Lidt majs fra fryseren, den sidste peberfrugt, de sidste kyllingerester fra i fredags og et kværn basilikum, så 15 minutter i ovnen og der er lækker pizza. Martin kan ikke lide ost, og det er mig underordnet, så ingen ost til os.


I dag skal jeg på lagersalg til de sidste sørgelige rester hos Ej sikke lej, mangler desperat bodyer til Gabriel, der er åbenbart et vakuum i børnetøj ved str. 1½ år, så nu håber jeg, der er noget der. Og så skal jeg til forældresamtale i vuggestuen, Martin skal desværre ikke med, da han ikke kunne få fri. Ser frem til at komme ud i det gode vejr:-)

2 kommentarer:

  1. Den ser god ud den der pizza. Det skal vi også have i denne uge. Sender du mig din adresse, for du skal have nye øreringe:)

    SvarSlet