torsdag den 25. marts 2010

Gaver til mig!!!

Dette indlæg skulle være skrevet for lang tid siden og nu bliver det lidt langt, men jeg har også været fantastisk heldig:-)
Jeg må tilstå, at jeg har haft tilmeldt mig for mange gavelege i hvert fald i forhold til dem der har villet deltage i min, men kan se rundt omkring i blogland, at jeg ikke er den eneste, der mangler.
Men har i sidste uge modtaget gaver fra 3 gaver, og jeg vil ikke sætte nogen ny gaveleg igen, da det er som om alle er mættet lige nu, men jeg glemmer det ikke og sætter det igen på et andet tidspunkt.
Sara har sendt mig denne unikke halskæde og hårklips. Jeg havde halskæden på i onsdags til kursus i Vejle, og blev spurgt af flere hvor den var fra, så det er jo fantastisk.
Lise har sendt et armbånd, 2 fingerringe og et par øreringe. Øreringene og armbåndet passede perfekt til halskæden fra Sara, så det var meningen, at jeg også skulle have dem på til, men glemte dem på vej ud af døren, så det må blive næste gang.

Denne fine Kleenex-etui har Fruen fra Fruens univers lavet og hun skriver så sødt, at hun håber, jeg kan bruge den. Og det kan jeg, ingen tvivl overhovedet. Gabriel har nemlig siden oktober været snottet i større eller mindre grad, men hele tiden snot, så vi har 6 åbne snotpapirsæske stående statistisk fordelt, så der altid er noget papir i nærheden, og de er absolut ikke kønne. Så er helt vildt glad for den og den er kommet i brug og i øvrigt for, at Gabriel for en uge siden stoppede med at være forkølet.
Jeg har også været så heldige ikke bare at vinde en give away, men vinde hele 3.
Hos MollyMy har jeg vundet denne fantastisk skabelon til påskeklip, er dog indstillet på, at jeg ikke lige når det i år, men til næste år så.
Her kan I se hvordan det ser ud klippet, venligst lånt fra MollyMy, er det ikke fint?
Husmoder fra Her i huset har lavet disse øreringe, som jeg også har vundet. De farvestrålende er dog lige lidt for store til mig, så kan godt være, at de bliver brugt senere i en give away.

Denne fine snegl og perlebillede er fra Tine og endnu en skøn gevinst. Gabriel synes, den er fantastisk at kramme.

Jeg har også modtaget en påskehilsen fra min påskeven i operation påskeglad. De er super fine til vindueskarmen. Det er fra påskeharen fra Ringkøbing, og hendes navn står med 4 prikker. Er der nogle, der har nogle ideer om, hvem det er?

Louise har jeg været på kursus med, og hun har dette fantastiske koncept Holdaf, der ønsker en tiltro til, at der indeni i alle børn og unge findes en kerne, der gerne vil indgå harmonisk med omverden, og at det til hver en tid er muligt at give næring til denne kerne, så den blomster frem. Hun havde sendt de første 30 sider ud til hendes nye bog og bedt om at læse om kommentere. Jeg nåede kun at læse de første 3 sider og skrive kommentarer, inden hendes dead line. Men hun har været så fantastisk at sende mig denne økologiske chokolade som tak, desværre kan hverken Martin eller jeg lide kaffe, men det er sådan en sød tanke. Og det er også lige, hvad Louise er samt en masse mere. Hun skrev den sødeste lille seddel til mig på kursuset, som jeg stadigvæk har og tager frem i ny og næ, når jeg har brug for lidt bekræftelse. Tjek hendes nye blog ud, hvor hun skriver om at berige hverdagen for dig og de børn og unge, du omgås. Hun beriger i hvert fald mig.
Jeg har også haft byttet lidt stoffer, det er fantastisk, skønt jeg ikke er krea endnu, men det at mangle stoffer skal i hvert fald ikke være undskyldningen.
Jeg har fået dette fantastiske stof fra Julie, overvejer måske at lave en nederdel af det.

Fra Malene har jeg byttet mig til alle disse stoffer i skønne farver. Jeg er fuld tilfreds med vores bytte:-)

Jeg er dybt taknemmelig for alle jeres gaver og byt, tusind tusind tak.

3 kommentarer:

  1. Sikke mange gaver! Hvor er du bare heldig!!

    SvarSlet
  2. sikke skønne ting du har fået.
    kan godt forstå du er glad :)

    Kh sara

    SvarSlet