torsdag den 18. marts 2010

Stoffer...!!!

Det er jeres skyld, og tak, men før jeg kom ind i denne fantastiske blog-verden af krea-folk, sagde stoffer mig ingenting, jo kunne da godt se, at de var fine, men jeg vidste ikke, hvad jeg skulle med dem. Nu er jeg blevet så inspireret, at jeg kigger efter stoffer i genbrugsforretninger og hos min mor og bytter mig til flere, så jeg har en masse, når jeg finder ud af, hvad jeg vil lave af krea. Så det i hvert fald ikke er stofferne, der bremser mig. Så jeg håber på at vinde denne præmie af fantastiske stoffer hos lille lindell.

5 kommentarer:

  1. Nu ved jeg jo ikke, hvor du bor, men Karen Marie Dehn har et kursus i applikation. Tjek hendes side her:
    http://www.karenmarie.nu/

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  2. kan du straks lade være med det - og resten af DKs kreakvinder- mine genbrugsbutikker er tørlagte :-D Det er fantastisk ikke :-D
    Sig mig nu RIkke jeg har gået og tænkt - hvad er du selvstændig med?

    SvarSlet
  3. Tak Mette, jeg har faktisk set det, og jeg bor i samme by, men har ikke brugt symaskine siden gymnasiet til at lægge bukser op, så tror ikke det er noget for mig, men tusind tak for at du tænkte på mig:-)

    SvarSlet
  4. Hej frk Munk, jeg havde tænkt mig at skirve mere uddybbende, når min hjemmeside er færdig.
    Jeg skal sælge secondhand graviditetstøj over nettet evt med åben hus arrangement.
    Det var noget, jeg følte, der manglede under min graviditet:-)

    SvarSlet
  5. Uhm alle de stoffer inspirere mig. Elsker farverne!

    SvarSlet