mandag den 29. marts 2010

Løbetur og genbrugsfund!!

Jeg har været ude og løbe i dag, første løbetur i år, men absolut ikke den sidste. Jeg har haft savnet det, især under min graviditet hvor jeg ikke måtte grundet bækkenløsning og alle mulige ikke-løbere lige pludselig blev super-løbere. Jeg prøvede at begynde i efteråret sammen med en veninde, men så røg Gabriel ind i sygdom og flere undskyldninger fra min side, min veninde løb bare derudaf, selv da der kom sne, som også har været en god undskyldning. Men nu er jeg i gang, igen efter I form træningsprogram som jeg har fuldt før, glæder mig til at de første par uger er overstået.
Efter løbeturen tog jeg forbi en genbrugsforretning og fandt denne søde lille sætterkasse, har set så mange skønne og fine sætterkasser med tapet på andre blogs. Den er måske lige til at overkomme for mig, men jeg har jo ikke noget tapet, det finder jeg ud af. Synes i hvert fald, det er fint fund.

1 kommentar: