onsdag den 17. marts 2010

En tur i genbrugsbutik og mere stof til change away!

Efter lagersalg tog jeg lige forbi vores lokal genbrugsbutik, da jeg skulle finde noget til min gaveleg, hvilket jeg fandt, men det får I først af se senere:-)
Men faldt også over dette skønne dynebetræk, dejligt blødt, desværre lugtende af røg, men det er blevet smidt til vask, så hvis der er nogle, der er interesseret i det, så skriv en kommentar, og vi finder ud af det.
Ved altså ikke hvorfor blogger bliver ved med at vende billeder, der ikke skal vendes, anyone???

Faldt også over disse små påskeæg, jeg bare måtte købe, så nu skal jeg bare have noget grenværk, så jeg kan få dem op og hænge.


11 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre og indbydende farver de påskeæg har :) Godt fund

    SvarSlet
  2. Tak, synes det ellers kan være lidt svært at finde noget, men igår var en god dag.

    SvarSlet
  3. Du har det vist lige som mig med genbrug. Men Rikke, lagersalg kan jo have sin berettigelse, især når man ser de fine ting,du fik til Gabriel;0)

    SvarSlet
  4. Jeg er også glad for det, jeg har købt.

    SvarSlet
  5. Hvor er det lige man finder gode genbrugsbutikker? Her hos mig koster et gammelt, falmet dynebetræk omkring 100 kroner - er det mig, der er nærig, eller kan det gøres billigere uden for mit 'område'?

    SvarSlet
  6. prøv at downloade programmet Photoscape (gratis), der gør det let at arbejde med billeder, inden du lægger dem på blogger. Skriv hvis du vil spørge om noget.
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  7. Tak Mette, det vil jeg se på, så kan jeg måske lave lige så smarte kollager som jer andre hard core bloggere:-)
    Rebekka, nej 100kr det lyder godt nok dyrt, hvor er det? Jeg gav 20kr for mit. Men synes også det er lidt dyrt her i Vanløse, i forhold til når man ser nogle af jydernes genbrugsfund.
    Det drejer sig vel også om held...

    SvarSlet
  8. Jeg vil godt bytte et stykke af dit til noget af mit :o) Søger du noget specielt?

    SvarSlet
  9. Hej Julia, har skrevet på din blog under change away:-)

    SvarSlet
  10. Wau, de er super fede de påskeæg, ligger du ikke et billede af dem ud på bloggen, når de er kommet i "brug", glæder mig til at se hvad du finde på ;o)

    SvarSlet
  11. Så er der kommet billede af æggene i brug:-)

    SvarSlet