onsdag den 10. marts 2010

Gave-leg!!!

Ser hvad postbudet havde med til mig i dag, en pakke fra Stine indeholdende en fin uro med fugle, som jeg har hængt op i havedøren, hvor den kan skabe stemning.





Der var også besked om, at jeg skulle hente en anden pakke på posthuset, og der ventede denne fine pakke fra Louise, der havde været inde og se på min ABC, at jeg er vild med gul og derfor lavet en fin påskehøne til mig.


Tusind tak begge to, jeg er meget glad for gaverne, og også glad for nu at må fører legen videre til 6 andre. Så hvis der er nogle, der kunne tænke sig en lille gave fra mig, skal I bare skrive en kommentar og de 6 første får en gave. Betingelsen er så, at I skal vise gaven på jeres blog og selv udlove 3 gaver.

Glæder mig til at se, hvem der vil være med:-)



8 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med i gavelegen :) Det lyder spændende.

    Mivs

    SvarSlet
  2. ja da. vil super gerne være med :)
    din gave fra mig bliver også send efter weekenden :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  3. Uh spændende, det ser jeg også frem til:-) Glad for at der er nogle, der vil være med:-)

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne være med :)
    sarahthomassen@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Hej igen Rikke :) Min mail er mia@nfskole.dk - kom i tanke om at jeg havde glemt at give dig den ;)

    SvarSlet
  6. Hej Mivs, Sara og Sarah.
    Jeg er glad for at I vil være med på min gaveleg.
    Jeg vælger at dele sende afsted til Jer 3 først, og så når der er kommet 3 andre til dem.
    Jeg har sendt mail til Mivs og Sarah om jeres adresser, så hvis du Sara, kan sende mig din adresse på rikkeraebild@yahoo.dk kommer der i løbet af ugen en gave til jer.
    Kh Rikke

    SvarSlet
  7. Hej Rikke, jeg vil da også gerne være med. Men ved altså ikke om legen kommer videre fordi jeg har også en gaveleg hvor der kun er en tilmeldt.(mangle$$r 2)
    Min mail er carla-richter@hotmail.com
    Kh Maria

    SvarSlet
  8. Hej Maria, du er meget velkommen, jeg tror måske bare, folk er ved at være trætte af gaveleg, nu får vi af se.

    SvarSlet