fredag den 26. marts 2010

Gaver fra mig:-)

Jeg har ikke haft så meget held med at få deltager til min gaveleg, men de 4 der har meldt sig har nu fået deres gaver, mere eller mindre smadret.
Jeg har lavet hjemmelavet påskeæg med marcipan og nougat på en bund af chokoladelinser (de betyder noget for mig, da min farmor altid havde dem) og så en fin isasiet. Jeg havde regnet med, at den kunne holde til turen, hvis jeg tog noget køkkenrulle omkring og så i en boblekurvert, desværre gik det ikke helt sådan, det beklager jeg.
De heldige gavemodtager er Mivs, Sara, Sarah og Maria, der nu har muligheden for at sende nogle gaver videre:-)



Min påskegave er også blevet sendt afsted, og den skal helt til Katrine i USA, håber at den når den og falder i hendes smag. Hun får også hjemmelavet påskeæg, chokoladelinser, lakridser (har fået af vide fra pålidelig kilde, at det kan en udenlands dansker altid bruge) og lidt krea købt på loppemarked.
Husk også min give away, jeg har allerede fået 25 kommentarer, 3 helt fra Rusland og har nu 38 læsere. Wow det er stor, tusind tak til alle jer, der deltager og vil læse om mig og mit liv. Jeg smider en ekstra plade chokolade i til en heldig vinder. Hvis jeg når 40 læsere, smider jeg endnu en plade i og for hver 10 læsere fremefter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar