lørdag den 27. februar 2010

Sygdom, afbud og tillykke

Vi skulle have fejret Kenneth i aften til Western-party, Gabriel skulle passes af Glenn og Linda og overnatte. Vi så frem til at skulle være ude og feste uden Gabriel og sove til man vågnede.
Gabriel sov uroligt i nat, kom op i sengen til os, hvor han vendte og drejede sig, tabte sin sut, klamrede sig til en, alt i alt ikke den bedste nat. Morgenen startede med, at Martin brækkede sig, og han havde altså kun fået en øl, Gabriel spiste sin grød og blev puttet i seng igen, da han var træt efter natten. Imens jeg tog til mine forældre for at aflevere bilen, prøvede Martin at slappe af og få det bedre, det lykkes desværre ikke, jeg kom hjem til to feber-ramte og slattende drenge.
Vi måtte melde afbud, og Kenneth var skuffet, og det er vi også. Vi havde set frem til denne her aften, til at se hvordan han, som den perfektionist han nu er, havde pyntet op og gjort klar til Western-party, vi havde fundet udklædning og det hele.

Vi havde glædet os til fejre ham, men kære Kenneth, nogle gange vil tingene bare ikke som vi vil, men endnu engang stort tillykke herfra, og vi ser frem til andre fester:-)

2 kommentarer:

  1. Hej Rikke - tak for din søde reminder til min ABC-leg - så sparkede jeg den jo lige videre til dig; glæder mig til at læse lidt om dig - og må da lige fluks være fast læser :-) Kh Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth og tak for det:-)

    SvarSlet