søndag den 21. februar 2010

Tillykke til Lisbeth og give away

I går fejrede vi Lisbeth, som er blevet 30 år i dag. Vi fik sushi, is med puf-sukker, lagkage, rigtig god vin og mojitos. Det var en skøn aften, og vi kom sent hjem, så i dag har været slappe af dag. Jeg har taget en lille lur på sofaen, set American Idols, som vi missede i går og lige set på lidt flere blogs og fandt et par give away til.

Jeg har en ting med æsker og dåser, jeg synes, de er fantastiske, og jeg har masser af dem og se hvad, man kan vinde hos frk. Munks finurligheder. Hvad jeg skal bruge den til, hvis jeg vinder, det ved jeg ikke endnu, men den er da også meget pæn at have stående.


Hos faster Mette kan man vinde en sød flagranke, der vil se godt ud i Gabriels værelse eller en kosmetikpung, som jeg vil bruge som hygiejne-pung i min taske. Synes godt, jeg kunne bruge en ny og lækkere i stedet for den plastik, jeg har med cykel på, så vi krydser finger.

Nu skal resten af søndagen nydes foran fjernsynet:-) Endnu et stort tillykke med fødselsdagen, Lisbeth.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar