fredag den 19. februar 2010

Masser af give away og krea-folk

Omfredag laver jeg en af min ynglings beskæftigelser. Jeg ser på blogs, masser af blogs. Jeg går ind på de blogs, jeg læser fast, vælger det øverste indlæg og ser hvem der har kommenteret. Det er fantastisk, og man kommer vidt omkring:-)
Jeg er meget fascineret af alle disse krea-folk, nok fordi jeg ikke selv er det ellerhar nogle i min familie, der er det. Jeg må indrømme, at jeg var lidt misundelig på de andre mødre i mødregruppen, der har bedsteforædre til at krea-ting til børnene. Min farmor, mine grandfastere og Martins mormor kunne sikkert have lavet fantasiske ting, men de er her desværre ikke mere.
Men jeg har dog en, min faster Else laver flotte ting, men faster Else har 3 børn og 7 børnebørn, der er så heldige at have hende, så hun har masser at lave til. Men lidt er det da blevet til, jeg fik til min 18 års fødselsdag en vidunderlig patchwork æske og Gabriel fik dette patchwork tæppe, da han blev født:


Men ude i blog-land er der masser af krea mennesker og i øjeblikket er der masser af give away, så selvom jeg ikke har nogle, der laver det til mig eller kan lave det selv, er der masser af muligheder.

Dorte giver disse smukke kurve væk i anledningen af 20 faste læsere.



Hos Alma la palma er der tørklæder i anledninger af 100 faste læsere, jeg er vild med det blå-grønne.



I anledningen af koloristas fødselsdag er der give away og 1. præmien tror jeg også vil gøre sig godt som ammepude.



Tusindfryd fejrer det snarlige forår også med skønne tørklæder.




Hvor er det bare fantastisk, men kan godt se, jeg skal tænke mig lidt om, hvad jeg skal finde på som give away, når det snart skal være min tur:-)
Men nu skal der bare krydses finger:-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar