mandag den 22. februar 2010

Boller og påskeglad

I dag har jeg bagt boller, de smager udmærket, men pladen var vist lidt for lille:-) Det er ikke så tit, jeg bager, jeg kan godt lide det, men det er som altid, det der med at tage sig sammen:-)
Og inden der er nogle, der spørger efter opskriften, må jeg heller sige, at det er fra en pose, sådan en med at kun tilsætte vand, dog økologisk. Og ja, jeg ved godt, så svært er det ikke at lave boller, men jeg har haft det liggende i lang tid, så ville have det brugt.



Faldt også over dette i blog-verden: operation påskeglad, synes det er et fantastisk initiativ, og jeg har fluks meldt mig til det. Håber der er en masse andre, der også hopper med:-)




Ellers har det faktisk været en meget stille dag, jeg har ikke lavet så meget, men har slappet af, fuldt fortjent:-)

2 kommentarer:

  1. Hejsa Rikke - velkommen i blogland. Glæder ig til at følge med! Bollerne ser gode ud - pose eller ej ;-) Vil også melde mig til Operation Påskeglad. ♥

    SvarSlet
  2. Hej Tina
    Tak skal du ha, jeg er også glad for at være en del af denne fantastiske verden:-)
    Dejligt der er flere med til at sprede glæde:-)

    SvarSlet