fredag den 18. februar 2011

Super-mor!!

Jeg har vundet en gave fra Liselotte, der er eksperten i lykke, jeg nyder hendes blog og nyhedsbrev, der er fuldt af inspiration.
Gaven var Anna Skyggebjergs bog Supermor, det er en fantastisk bog, som jeg har i forvejen, har også lige givet en væk som gave til en gravid veninde. Bogen har undertitlen: Smutveje for enlige mødre - og andre seje kvinder, der vil have en nemmere hverdag, og det er kort og godt, hvad den handler om, og hvem ønsker ikke det.?
Siden den nu er faldet min vej forbi igen, må jeg heller læse den igen, hvis der skulle være noget, jeg har misset:-)
Anna skriver iøvrigt en blog, jeg læser hver dag. Den hedder hele 3 ting og handler om taknemmelighed, det enkelte og smukke i hverdag og zen.
Begge kvinder har min fulde anbefaling:-)
Tak for bogen, jeg glæder mig til at læse den igen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar