søndag den 13. februar 2011

Grissini og biscotti!!

I fredags havde jeg min første dag siden september, hvor der ingen kantinevagter var at få, ellers har der været vagter hver dag!! Det var nu meget godt, for havde fået endnu en omgang halsbetændelse, nr. 2 på 14 dage og er nu på en omgang stærkere penicillin, og Gabriel var selvfølgelig hjemme med sin mellemørebetændelse.
Da maden var forberedt, salsa med hakkebøf, fik vi bagt lidt grissini og biscotti, opskrifter direkte efter Anne Larsen. Grissinier blev rullet i sesamfrø, oregano og flagesalt og biscotti var med mørk chokolade.
I dag skulle vi nemlig til min onkels fødselsdag, og hvad giver man lige en mand på 65 år, der har været single stor set hele sit liv. Jeg har i hvert fald aldrig set ham med nogle, minus selvfølgelig det år efter vores bryllup, hvor han datede min svigermor!! En af de ting der altid bliver talt om, når vi har venner samlet, og vi kommer til at tale om brylluppet, og så selvfølgelig min moster, der havde fået alt alt for meget at drikke og holdt en tale, der var længere end alle andres til sammen og ingen kan huske noget som helst fra!!
Nå det var vist et sidespor, men jeg havde fundet på at give ham et italiensk middag med grissini, biscotti, rødvin og hjemmelavet lasagne, den sidste får han dog senere, men ligger klar i fryseren.
Jeg var også lige inde forbi vores søde nabo med lidt, da hun altid er sød til at hjælpe, passede bl.a. Gabriel i mandags, da vi var til forældresamtale i vuggestue, og så lavede hun jo den fantastiske fødselsdagskage til Gabriel.
Vi er heldige at have så gode naboer:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar