søndag den 13. februar 2011

Detaljer fra gårddagens outfit!!

Da Martin var på arbejde og kom sent hjem, som en hvirvelvind og skulle i bad og klæde om, inden vi skulle tage afsted til middag for min onkel, nåede han ikke at tage billede af mit outfit (er stadigvæk inspireret af modebloggere) og bagefter tog han videre i byen og mig alene hjem med Gabriel, så kun disse billeder jeg selv har taget:-)



Sidst men på ingen måde mindst min nye Pearl Drop neglelak fra Chanel, en byttet fødselsdagsgave. Det er min første Chanel, men absolut ikke den sidste, tror ikke, jeg vil kunne gå tilbage til almindelig billig neglelak igen, den er så lækker, let at ligge på og lugter ikke.
Mon ikke jeg kommer til at købe en ny, når jeg skal på ferie til marts.?:-) Men hvilken farve skal det så være.?
Jeg har ikke før været så god til det med neglelak, synes de krakelerede så let (nok fordi de var billige:-)), men nu da jeg ikke må bruge det i hverdagen pga. køkkenarbejde, bliver jeg bare nød til at bruge det i weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar