torsdag den 17. februar 2011

Fisk en papillotte!!

Har I hørt det med, at hvis man er tørstig, så er det allerede forsent, så er man allerede dehydreret.? Jeg tror, det samme gælder med fisk!! Vi er ikke så gode til at spise fisk herhjemme, da Martin ikke bryder sig om det, og Gabriel ikke skal lærer kræsenhed, så vi plejer at lave fisk, når Martin har lukkevagt, men vi (jeg) har ikke været så gode til det her på det sidste. Jeg har dog for det meste kunne få dækket min fisketræng på arbejdet, men har på det sidste været nogle steder, hvor fisken er marineret sild, og det er altså ikke mig.
Så nu var det tid, fisken var taget op af fryseren, og jeg havde i januar fundet en overkommelig opskrift her.
Fisken er torsk med bund af porer og citron, proppet med persille og citron, krydret med salt, citronpeber og olivenolie. Den blev så pakket ind i bagepapir, ikke særlig godt, men det fungerede
Og sådan blev det endelige resultat, det smagte godt, Gabriel var dog ikke ikke speciel glad for det, men han smagte, så måske næste gang lysten kommer:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar