lørdag den 12. marts 2011

Rikker!!

Jeg er selvfølgelig ikke den eneste, der hedder Rikke og har en blog, der er faktisk en del:-)
Her får I 3 Rikker:

Rikke med bloggen Prikke er også læser hos mig og altid sød til at skrive kommentarer. Hendes mand hedder også Martin, hendes datter er 1 år yngere end Gabriel og hendes hund er Cavalier, som Jackie er halvt. Jeg føler, at vi har meget til fælles:-)

Rikke bag bloggen Mental forstoppelse hedder det, som jeg ville have heddet, hvis jeg havde taget min mors efternavn, som jeg overvejede i en periode:-)
Hun er også med i Mastodonterne og god til at finde fede genbrugsting:-)
Mamalover er den sidste Rikkes blog og hendes dagbog (ifølge hende selv) på godt og ondt.
Kender I andre Rikker.?

3 kommentarer:

  1. Velkommen hjem Rikke:)
    Ja det er da bare sjovt, at vi har så mange ting til fælles. Den med hunden, det vidste jeg ikke:)
    Håber i har haft en rigtig dejlig tur!

    SvarSlet
  2. jeps! Jeg hedder også Rikke

    SvarSlet
  3. Vores hund ligner også mest en beagle:-)

    Hej Rikke, tak for du kiggede forbi:-)

    SvarSlet