tirsdag den 29. marts 2011

Hulernes sang!!

I dag er den kommet, den sidste bog i serien om Auel og Jordens børn: Hulernes sang.

Om indrømme, at jeg faktisk troede serien var færdig, men åbenbart ikke...

Egentlig ville jeg vente med at købe den, til jeg var færdig med skolen, som en lille gave til mig selv måske, så jeg kan koncentrere mig om lektierne.

Men men men kom jo til (ups) at læse første kapitel her, og nu tror jeg ikke, jeg kan vente så længe, men bliver i hvert fald nød til at vente til weekenden, da jeg regner lidt med at ikke kunne lægge den fra mig igen, så meget at have en weekend til det...

Heldigvis er jeg hurtig læser:-)

4 kommentarer:

  1. Lyder spændende!
    Kender ikke bøgerne, men burde måske lige tjekke dem ud :)

    SvarSlet
  2. Jeg kan i hvert fald varmt anbefale dem, man kommer hurtig ind i den forhistoriske verden, der er skrevet med masser af detaljer:-)
    Men det er nogle tykke krabater, som jeg personligt altid læser fra ene til anden...

    SvarSlet
  3. 'Hader' de bøger, som man ikke kan lægge fra sig igen - tiden flyver, og verden omkring en forsvinder fuldstændigt mens man læser.
    Kaster mig, som dig, helst heller ikke over spændende bøger, når der er andre og vigtigere ting, der skal overståes først.

    Nogen gange må man jo gerne forkæle sig selv med en midtvejs-gave (det dyrker jeg selv, for så kan man jo få flere gaver; midtvejs-gave, næsten-færdig-gave, færdig-gave og helt-færdig-gave).

    God læselyst

    SvarSlet
  4. God pointe Rebekka, den er jeg vild med:-)
    Ja der er jo også midtvejs-eksamen om 2 uger og så påske bagefter, der burde det kunne lade sig gøre og være tilladt;-)
    Må nok vente indtil da, tror ikke jeg vil lade den være, hvis den bliver købt inden:-)

    SvarSlet