søndag den 13. marts 2011

De søde kommentarer!!

Jeg elsker at få kommentarer, da det betyder, at der er nogle, der læser min blog. Ved godt at der er nogle, der læser, men ikke kommenter og det er også okay, men alligevel betyder kommentarer noget:-)
Så her hylder jeg dem, der har kommerteret, siden jeg vendte tilbage på bloggen igen og jeg er selv læser hos dem alle (her nævner jeg dog ikke Rikke, som jeg skrev om igår):-)
Sashas blog har lige skiftet navn til Nima-Bam-Bam, og hun har den sødeste baby og en give-away med Småfolk.
Sammen med June samlede jeg ind til mødrehjælpen sidste år:-)
Æblekinder skriver om familieliv og kreativitet, og har i den foregående også været igennem sin position sygdom, har krydset fingre for en bedste uge.
Rebekka er Eskilds mor og har som jeg holdt en pause og er nu vendt tilbage med en datter, du kan være med til at stemme om navnet:-)
Frk. mus har 3 dejlige unger og masser af kreativ rod, hun ikke er bange for at vise:-)
Fru Olsen bor på Grønland og laver mange flotte ting i sælskin og et fedt blog-navn med Doo it - just doo it:-)
Hos Tine har jeg vundet en give-away, og hun har en sød hamster, jeg ikke kan lade være med at fodre, når jeg kigger forbi:-)
Tak af hele mit hjerte for jeres søde kommentarer og må vi alle blive ved med det:-)

5 kommentarer:

  1. Sikke en fin måde du siger tak for kommentarerne på - DET kalder jeg at love-linke ;-) - jeg skal lige ind omkring nogen af damerne, for der var da et par stykker jeg ikke kendte i forvejen ;-) Go søndag til dig - kh Lisbeth

    SvarSlet
  2. Det var da så lidt! :D Jeg elsker også når nogen tager sig tid til at kommentere på mine indlæg :o) Det bringer altid glæde.
    Og tak fordi du skriver lidt om nogle , for mig nye bloggere :)

    Kh

    Sasha

    SvarSlet
  3. Tusind tak Rikke :)
    Og sikken en fin måde at love-linke som Lisbeth kalder det :)
    Du fik også lige nævnt et par blogger som jeg ikke kendte, så tusind tak for det :)
    Håber du har en super weekend :)
    Kæmpe Knus Heidi

    SvarSlet
  4. Tak for linket - og ja, jeg kan heller ikke lade være med at fodre det hamster altså.. Den er sød :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det et fantastisk udtryk Lisbeth:-)
    Selv tak Sasha, Heidi og Tine:-)

    SvarSlet