tirsdag den 1. marts 2011

Madpakke til Gabriel!!

Gabriel har normalt ikke madpakke med i vuggestue, så da køkkenet skulle være lukket en dag, var det store spørgsmål, hvad der skulle være i den og hvor meget. Gabriels stue er kendt og berygtet i vuggestuen for at spise meget, så dette blev, hvad vi tog med:
- ½ rugbrød med leverpostej
- ½ rugbrød med kyllingesalat
- ½ rugbrød med tunsalat
- ½ rugbrød med fignepålæg
- lille bøtte med humus
- agurkestænger
- peberfrugtstænger
- blåbær
- lille ost
- 1 æg
- 1 klemmentin
Dette dækkede fint både frokost og eftermiddag, at vi så havde lavet 2 omgange, bare for en sikkerhed skyld, er en helt anden side af sagen:-)
Madpakke er klar noget, jeg ikke ser frem til at lave, da jeg hurtigt bliver uinspireret, og ikke selv ligeså Marti er glad for pålæg, så generelt har vi haft rester af aftensmaden, der lige kunne varmes op.
Men jeg kommer jo til at se frem til madpakker til mig selv, nu hvor jeg begynder i skole.
Puha alt for snart, syhhhh ferie først:-)

2 kommentarer:

  1. Nej det med madpakker er altså trælse...Vores mindste er lige starte i børnehave, så nu er der en ekstra en der skal smørres!
    Men den du har lavet til Gabriel har da været lækker

    SvarSlet
  2. Tak, men nok også præ af, det er ikke noget, jeg gør hver dag:-)
    Ser heller ikke frem til han skal i børnehave, og vi skal til at gøre det fast...

    SvarSlet