tirsdag den 29. marts 2011

Prikket tråd!!

Jeg nåede lige at brokke mig over mangel på gode loppefund, hvorefter jeg tager til det hemmelige loppemarked;-) og forkøber mig.

Foruden tingene på billedet fik jeg købt noget porcelæn, glas og pixibøger til Gabriel.

Som I kan se går der en prikket tråd igennem mine køb, leopardprikket!!

2 bluser, 1 skjorte (lyserød), 1 taske og 4 tørklæder.

De har ellers styr på deres ting og mærke til dette loppemarked, dog er tingene stadigvæk til favorabel pris, men det røde og hvide tørklæde til højre i billedet, må være gået deres næse forbi, for jeg havde regnet med at et Piere Cardin-tørklæde ville koste mere end 10 kr.

Og det er jo ikke et mærke, der er så kendt at det bliver kopiret, så fantastisk:-)

Regner med også at skulle forbi på lørdag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar