mandag den 7. marts 2011

Modebloggere!!

Jeg har altid haft jobs, hvor man skulle have arbejdstøj på, bl.a. derfor har jeg ikke gået så meget op i mit tøj, men samtidig drømmer jeg om at have et arbejde, hvor jeg kan have mit eget tøj.
Disse inspirerer mig:-)
Camilles stil er rockchick med et streif af boho, især om sommeren. Min egen stil er mere casuel, feminin, boho, en sjælen gang rockchish, men derfor er hun stadigvæk en inspiration:-)
Hun er netop blevet mor til to:-)
Den søde, skønne, altid personlige Fie, har masser af udtryk og deler gavmild ud. Hendes stil er meget mere min, og hun skriver så fedt og meget levende. Da jeg opdagede hendes blog, endte jeg med at læse den fra enden til start.
The glamourai er en af de få engelsk skrevet blogge, jeg læser, men man kan godt nøjes med at se med, da hendes billeder er fantastiske som hendes stil:-)

Kan I nævne andre blogge med fed stil.?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar