onsdag den 3. november 2010

Überbanko!!

Jeg har været lidt fraværende, sønnen har været syg, jeg har haft hovedpine de sidste 14 dage, alt for mange tanker, men nu er det, som om der er hul igennem. Jeg er begyndt i fast vikariat, hvor jeg skal være resten af året som minimum, og det hjælper helt sikkert på roen.
Lidt gamle billeder men noget helt fantastisk, søndag den 24. oktober 2010 var jeg til Überbanko i cirkusbygningen, alle arbejder frivilligt, alle gevindster bliver sponsoreret og alle pengene går til velgørendhed, denne gang blev der samlet ind for ca 180.000. kr.
Jeg vandt ikke og heller ikke nogen ved bordet, men vi fik en goodiebag, som jeg selvfølgelig ikke fik taget billeder af, men du kan se det hos Annas mor her, der også har taget bedre billeder:-)
Vi skulle selvfølgelig have noget kage:-)
Mit andet Faye Dunaway indspireret outfit!! (hat og blomsteret bluse: vintage, bukser: redgreen, hvid bluse: Triump)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar