mandag den 15. november 2010

Eight Hour Cream!!

I weekenden fik jeg købt denne gavepakke med Eight Hour Cream, som jeg bare synes er basic. Det kan godt være det koste lidt, men er meget drøj i drift. Det fede er at man her til jul får ekstra med i prisen, denne gang ansigtcreme og håndcreme. Håndcremen i en perfekt størrelse til håndtasken. Yderligere kunne man i weekenden få 25%, hvis man meldte sig ind i clubmatas, så det gjorde jeg selvfølgelig også:-)
Jeg bruger Eight Hour Cream til læberne som glosh, om næsen når den er blevet rød, af at være snottet, på kinderne hvis jeg skal ud at løbe i det kolde vejr, på brandmærke og meget meget andet.?
Hvad med dig?

2 kommentarer:

  1. Tak for din søde kommentar på min blog♥ Sikke et godt tilbud - Eight hour cream er virkelig fantastisk i det danske klima. SIkke en fed tøseaften med lækre drinks! KNUS♥

    SvarSlet