lørdag den 27. november 2010

Undskyld!!

Til dem der ikke er så glad for alt den sne, der er kommet, vil jeg hermed undskylde... For det er min skyld, for sidste år da der også var så meget sne, kunne Gabriel ikke gå og ikke sidde op uden støtte i ryggen, og han synes faktisk, at det der sne bare var irriterende og vådt. Jeg blev lidt ked af det og irriteret, for det var jo ikke til at vide, hvornår der ville komme sne igen, og så ville han misse det magiske, flotte og vidunderlige fænomen kaldet sne, og jeg håbede, ønskede og fik manifiseret, at det kom til at sne i år...
Så undskyld til alle jer som sneen har givet problemer...
Men jeg elsker altså sne, den fredfulde stemning der kommer over det hele, hvordan alt bare ser godt ud efter et lag sne og hvordan man bliver som et lille barn og kaster med sne, kælker og laver sne-engle, og i år kan Gabriel være med:-)

2 kommentarer:

  1. Dejligt at han for lov til at opleve sneen, og at hans mor så er glad, så hvorfor undskylde???
    Jeg kan også godt huske da mine var små ig der var sne, jeg syntes ikke det var sjovt at skulle have en tvillingebarnevogn igennem det, men året efter hvor de kunne sidde på en kælk syntes jeg det var sjovt, men alt for kort tid der var sen. Så nyd den.
    Jeg hader den kun når jeg skal køre langt i den. :-)

    SvarSlet
  2. Håber at vi kan finde en kælk, de har været udsolgt indtil videre:-)
    Jeg hader også at kører i snevejr...

    SvarSlet