søndag den 14. november 2010

Oak room!!

Næste stop på vores tøsetur blev Oak Room, der ligger på Nørrebro, en sidegade til en sidegade til Nørrebrogade, en skjult perle:-) De har 18 cocktails på deres kort, og det er perfekt, heller få veltillavet end en masse kedelige. De koster mellem 70-85 kr. og så har de 4 stk. til 60 kr., som er "lower in alcohol", hvilket jeg synes er fedt, og indtil kl 21 har de 2 for 1, hvilket de var søde nok til at fortælle os, så vi kunne vente med at bruge vores billetter:-)
Vi endte med at få 4 cocktails der, så alle billetterne blev brugt, der var en god stemning:-)
Lady Killer: passionsfrugt, ananas, aprikos og appelsin med gin.
Super lækker og dejlig sød.
Venezuela Butterfly: mint, passionfrugt og rom.
Vores absolut favorit, rigtig god hvis du er vild med mojito.
Woop Woop: jordbær, portvin og rabarber.
Man skulle vende sig til den, jeg tror, det var rabarberen, der gav en sjov eftersmag.
Jeg fik desværre ikke taget flere billeder resten af aftenen, men vi fik også en Estes på Oak Room, der var med hindbær, brombær, tranebær og tequila, og jeg fik bekræftiget, at tequila stadigvæk ikke er mig.
Derfra tog vi videre til Café Cubanito, der ligger på Ravnsborggade og sluttede aftenen af med en mojito. Den var okay, ikke mere eller mindre, det er selvfølgelig efter 4 andre cocktails;-)
Men alt i alt en dejlig tur (som altid)!
Min varmeste anbefalinger går helt sikkert til Oak Room:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar