fredag den 15. oktober 2010

Faye Dunaway!!

Dette billede af Faye Dunaway fra 1967 og filmen Bonnie og Clyde har jeg lånt fra Ann-Sofies blog Udtryk, som jeg iøvrigt finde dybt inspirerende og så har hun fantastisk stil:-)
Outfittet Faye Dunaway har på her er fantastisk og spiller meget på kvindelighed, som jeg lidt prøver at gøre. Jeg lavede en mental gennemgang af garderoben: hat cjeck, uld nederdel bliver til bukser, halskæde kan jeg nok finde noget, der virker, men jeg manglede toppen/undertrøjen/camisole (eller hvad vi nu skal kalde det), så jeg havde besluttet, at jeg måtte forbi genbrugsen igen. Også selvom jeg så kom i tanke om, at jeg faktisk har en, men den er nu noget kort (viser navle og det hele), så skulle have en jeg kunne have indeunder eller bruge i sig selv, og jeg var heldig:-)
Her er mine fund fra dagens tur til genbrugsen: undertrøje, der vil være perfekt til Faye Dunaways Bonnie look, brun top der er lang i det, 5 lækker bløde lommetørklæder og et par brune bukser, der er blevet brugt af en, der har lige så korte ben som mig, så skal ikke en gang lægges op, så jeg synes jo det er fantastisk og alt i alt til 54 kr. som var det, jeg havde i mønter:-)
Så skal det bare vaskes og så er jeg klar til at give den gas:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar