lørdag den 2. oktober 2010

Tak tak tak!!

Jeg skylder tak, mange tak flere steder, for jeg har været så heldig at vinde 3 give-away.
Hos prinsessebo vandt jeg dette fine ophæng, som Gabriel straks tog til sig. Du kan se et meget bedre billede af den her, da den ikke var til at vride ud af Gabriels hænder:-)
Katrine havde sat en konkurrense i gang om ideer til ugens udfordring, hvor jeg vandt tredje præmien, en skøn guld neglelak.
Denne fine sommefugle-broche har jeg vundet hos Kandiseret, der i øvrigt lige har fået denne skønne lille søn. Jeg er blevet nød til at låne billedet hos hende, da Gabriel (igen) straks tog den til sig og jeg ikke har set den siden, havde ellers tænkt at lime den på en magnet, men nu er den et eller andet sted i Gabriels legeting...
Tusind tusind tak til jer alle og undskyld at indlægget først kommer nu, men tusind tak jeg (og Gabriel) er rigtig glad for tingene:-)

4 kommentarer:

  1. Dejligt pakken kom sikkert frem :D og sikke heldig du har været med de give aways! håber snart jeg også vinder noget :) hygge

    SvarSlet
  2. Jeg har meget heldig:-) Må snart tage mig sammen og sende lidt videre:-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det skønt, at det kunne bruges :o)

    SvarSlet
  4. Det kunne det i hvert fald:-)

    SvarSlet