mandag den 18. oktober 2010

Et smut på babymessen!!

Søndag var jeg herinde forbi.
5 minutter inden den lukkede, for jeg skulle ind og hente gaver til mødrehjælpen fra gavmilde Småhjerter.dk og sikke en masse, jeg fik med hjem.
Legings og strømpebukser.
Badetøj.
Bukser, shorts og underbukser.
De blødeste t-shirts og legings.
Nederdele, armbånd og et par små bøger om Katvig, hvor det meste af tøjet er fra.

Tøjet er til børn i alderen 6-10 år. De havde nemlig haft travlt på messen og soldt en masse, hvilket var lidt tavligt, for jeg ville jo godt have købt noget til Gabriel.
Tjek deres lækker hjemmeside ud eller find dem på facebook.

3 kommentarer:

  1. Ih, dét indlæg har jeg ventet på :-)

    Har været spændt på, hvad du fik med hjem. Det var bare så godt, at du kunne tage derind <3

    Knus

    P.S: Jeg "stjæler" lige billederne til bloggen.

    SvarSlet
  2. Endnu et PS: Du mangler en masse sponsorere på din "liste" ;-)

    SvarSlet
  3. Ja det var en god afhentning:-)
    Jeg er gået lidt glip af tællingen;-)

    SvarSlet