fredag den 8. oktober 2010

Pianola!!

I 4 år havde jeg snakket om at skulle tilbage til dette fantastiske, hyggelige sted i Hamborg. Deres udsmykning er helt unik og meget meget ren, har prøvet at tage billeder af det, men det er bedre live. Om så jeg boede i den anden ende af byen ville jeg tage der til for at få deres hjemmelavet mad, de har ikke særlig mange retter, men det er hjemmelavet med sjæl. Stedet er bare lille og intimt, håber at I kan se det ud fra billederne.?
Deres hjemmeside som ikke er noget at råbe hurra for og som jeg ser for første gang i dag, ytre dem slet ikke retfærdighed, stedet har min varmeste anbefaling, det ligger Vogelhüttendeich 62, 21107 Hamburg, bus 13 og 34 går lige i nærheden.
Pianola set udefra.
Del af loftet.
Baren.
Lampe i baren, jeg synes er fantastik.
Hvis man ikke ved, hvad man skal gøre med sine gamle bakker, kan de altid komme op i loftet.
Ligeså med musikinstrumenterne.
En lækker dame der passede på paraplyerne, var der kun den første dag, mon en gæst har taget hende med hjem.?
Mere af loftet.
Væg og lidt af deres junkbox.
Vinduet og en del af deres store kande samling.
Mere væg.
Huset maskot der var drægtig.
Og hun holdt os med selskab den anden dag.
Maden første dag.
Maden anden gang.
Gabriels speciel lavet mad anden gang vi var der, som vi ikke kom til at betale for, han fik også kage og masser af opmærksomhed.
Hvis du har fuldt med så langt, takker jeg, kan godt se at det blev langt med mange billeder, men som sagt jeg er vild med stedet:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar