torsdag den 7. oktober 2010

Vintage & Rags

Da vi var i Hamborg i sidste måned , havde jeg inden lavet research på google efter vintage butikker og faldt over Vintage & Rags, der også ligger centralt tæt på hovedbanegården, de har i øvrigt også en butik i Køln. Den var fantastisk, selvom du måske ikke er til vintage er den helt sikkert et besøg værd, og hvis du er til vintage, så glæd dig:-)
Jeg måtte desværre ikke tage billeder derinde, men du kan se nogle her!!
Jeg har længe ønsket mig en paliet-kjole og var så heldig at finde en der. Det var egentligt hverdagstøj, jeg trænger til, men kunne ikke lade være med at købe den, især ikke når prisen kun var 40 euro!! Nogle af perler og palietterne skulle lige syes fast igen, men ellers helt perfekt til mig og en skøn farve.

Her til min fars fødselsdag med en top inden under og støvler købt på loppemarked.
Prøvet at dresse den lidt ned med denim-jakke fra E-sprit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar