fredag den 2. april 2010

Påskestemning!!

Æggene jeg købte i min genbrugsbutik samt andre æg fra gemmerne, er kommet op at hænge på grene fra et mandeltræ. Træet er fældet, men der kommer små grene op fra stubben, og det er så dem, jeg har klippet af og taget ind i stuen.
Jeg elsker den slags æg med små stofstykker på, alle disse er købt på loppemarked. Et loppemarked en af vores venner holder med sine spejdere, hvor vi altid gør en masse gode køb. Den sidste time på loppemarkedet, kan man købe en pose for 30 kr. eller 4 poser for 100 kr. og så bare fylde dem med, hvad man har lyst, af alt hvad der er tilbage. Her har jeg fundet mange gode jule og påske ting, som disse æg, tænkt at der er nogle, der vil af med dem, alle dem på grenene er slet ikke brugt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar