lørdag den 17. april 2010

Sygdom og store ting!!

Vi sendte Gabriel i vuggestue torsdag, jeg glæder mig til at være sammen med Martin og bruge mit momentum fra kursuset til noget godt. De ringede efter 2 timer og synes vi skulle komme og hente ham, da de mente, ham var for snottet. Jeg er så uenig, han har været langt mere snottet og i vuggestue, men meningen kom fredag, hvor han tog sine første skridt og stod alene uden at holde i noget. Det var bare så stor, og jeg måtte knibe en tåre.
Nu har han feber igen, højt feber 39,8 grader og han er stadigvæk på penicillin for halsbetændelsen. Han sidder sammen med mig i sofaen kun iført ble og er en lille slatten dreng. Håber at det bare er sådan en 24 timers virus, så han kan komme i vuggestue mandag. Vi krydser fingerne...

2 kommentarer:

  1. Tillykke med Gabriel. Nu kan han rigtig komme i jeres ting ;o)
    De er så skønne, når de stavrer rundt. God bedring til ham :)

    Tusind tak for den lækre chokolade. Jeg laver et indlæg i løbet af den næste uge.
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  2. Glad for at du kan bruge det:-)
    Ja, nu kommer jeg sikkert til at være glad for at det har taget ham så lang tid:-)

    SvarSlet