mandag den 26. april 2010

Kort om weekenden, der gik!!

Fredag tog vi til begravelse i Christiansfeld, min faster mand var død af kræft, det var ventet og heldigvis gik det stærkt. Vi valgte at foregne det negative med noget positive og tog en overnatning på den gamle kro i Gram 35 minutter derfra, det tog os dog 1 time og 45 minutter at komme dertil, da vi lige ramte ind i kø på motorvejen, hvor der havde været sket et uheld. Køen vi kørte ned til på motorvejen:
Det var hyggeligt at overnatte, men jeg havde forventet mere. Selve kroen var meget idyllisk, og sammenlignet var værelset kedeligt, og så var der ikke tændt for varmen, så der var kun 15 grader. Fik selvfølgelig ikke taget nogle billeder af værelset, men her kan I se, et lille skilderi fra kroen.
På vej hjem lørdag begyndte jeg at fryser, men var varm. Martin måtte kører hele vejen hjem, jeg rystede simpelthen for meget. Hjemme igen kunne jeg måle min temperatur til 39,5 og søndagen gik med at sove og ligge på sofaen. I dag var jeg hos lægen, og jeg har halsbetændelse og er nu på penicillin.

1 kommentar:

  1. God bedring til dig Rikke - håber du er mere sk igen. Tillykke med dine gevinster:-)
    Betina

    SvarSlet