torsdag den 26. august 2010

Kender du typen???

Jeg elsker at se tv-programmet: Kender du typen? Jeg synes, det er spændende, at man kan vide hvem folk er på deres hjem. Når jeg står i kø i supermarked, synes jeg, det er spændende at se hvad folk lægger op på båndet til kassen og prøver at gætte hvem det er. I dag morede jeg mig over dem der lægger varer op bagved mig, det var en mand og kvinde, og kvinden var thai. De lægge (eller kvinden gjorde): hvide tennissokker, 2 øl (pokal), shampoo og balsam, syltede agurker, stadigvæk helt normalt passer ind i mit hoved, men så blev der lagt vagelæg og så passede billede bare ikke mere...!!!
Men så var det, at jeg kiggede på mine varer og tænkte, hvad mon folk ville tænke om det: hundemad, 3 smør og 3 poser boller.
Hvem køber det ind? Ja en der har troede, der var hundemad i vitrineskabet i kælderen. Drømmer om bryggers, tror det vil være lettere lige at kigge i det, end som det er nu, hvor man skal hele vejen ned i kælderen for at kigge, så jeg satser på min hukommelse, der i dette tilfælde glippede. Smør fordi jeg skal bage til Gabriels fødselsdag, hvor vi har inviteret til kaffe, kage og bolle bord (se mere om det senere). Bollerne var på tilbud...
Er det typisk? Kender du typen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar