mandag den 16. august 2010

10 ting om mig!!

Jeg er blevet tagget i en blog-leg af Rebekka og halvt af Randi og skal så fortælle 10 ting om mig, I ikke vidst + tagge 6 andre.

1. Jeg drikker ikke kaffe, har kun smagt på det, men bryder mig ikke om smagen og lugten.
2. Jeg kan ikke klare ansigtshår på kvinder, det giver mig kuldegysninger.
3. Da jeg blev gravid, fik jeg panisk-ansigt for edderkopper, der ellers ikke har rørt mig.
4. Det var mig, der friede til min mand, og det var ikke planlagt.
5. Jeg vil helst ikke gå i sort og har ikke meget i min garderope.
6. Jeg har fået fjernet min galdeblære, da jeg havde 2 store galdesten, dette har medført 4 ar på maven, det ene oven i min tidligere navle piercing, så det ligner, jeg har 2 navler.
7. Jeg ser alt for meget fjernsyn og serier.
8. Jeg var/er fan af Take That.
9. Jeg drømmer om at løbe en maraton og en ironman.
10. Jeg har været med i flere teaterstykker og film som statist.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar