mandag den 30. august 2010

300 blogs!!

Man må følge 300 blogs på blogger, og den kvorte ramte jeg igår, så måtte bruge et par timer på at rydde op i blogs.
Der var dem, der er lukket ned eller gjort private, sikkert efter alt det hurlumhej tidligere på året.
Der var også de døde blogs, hvor der ikke er skrevet i måneder, kan også have noget af gøre med det forrige, jeg ved godt, at jeg også har haft perioder, hvor jeg ikke har skrevet, men når man ikke har skrevet siden april, så ryger den altså hos mig.
Der er de blogs, jeg følger andre steder, som på facebook.
Dem på engelsk eller andet sprog end dansk, jeg kan ikke læse det så hurtigt, så lader heller være.
Kun tekst eller billeder, bliver jeg også træt af, med et par undtagelser som f.eks. Blogsbjerg.
Nogle blogs er flyttet f.eks. til wordpress eller som Karlssons Kludeskab, der var for en bemærkning på Trendsales.
Kage-blogs og scrap-blogs blev aldrig mig.
Salgsblogs er også røget i samme huk, satser på folk skriver på deres egen blogs, hvis der kommer noget nyt på deres salgsblog.
De faglige der ikke fangede, ikke skrev tit nok eller tog intet privat med, en god faglig blog er Mette Holbæks.
Jeg har valgt en del blogs pga. navnet gerne, at de også hed Rikke, men der har nogle af dem bare været for unge eller slet ikke mig, selv om de hedder det samme, nu gemmer jeg dem et andet sted, så kommer der måske et indlæg på et andet tidspunkt. Nogle Rikker bliver selvfølgelig som f.eks. Prikke.
Jeg er nu nede på 217 blogs, jeg følger, og det er selv med de par fashion-blogs, der lige er kommet til, som jeg er blevet lidt bidt af, især er jeg vild med Clamour for Glamour.
Jeg har ikke blog-roll, men til gengæld reklamere jeg gerne for give away og andre gode tiltag, det er faktisk ikke alle give away, jeg deltager i, men derfor vil jeg godt reklamere, det er vel en slags blog-roll.
Så der er blevet ryddet godt op, og hvor er der da mange blogs, der starter med f, som frøken og fru.

6 kommentarer:

  1. Kære Rikke
    Hold da det var godt nok også mange blogge at holde styr på :)
    Men en god ide at få ryddet op! Tror stadig jeg har et par som ikke blogger mere:)
    Forsat god mandag
    Heidi

    SvarSlet
  2. Selvom det er mange blogs, ja så syntes jeg det er en træls begrænsning, men nok meget fornuftigt at "rydde op". Tak fordi du stadig er fast hos os.
    Hilsen Mivs

    SvarSlet
  3. Selv tak og i lige måde, selv om det er begrænsning, så tvinger den en til at gøre noget ved det, før havde jeg ikke gjort det!!

    SvarSlet
  4. Hej Rikke

    Jamen - hvordan kan du så finde ud af hvilke du skal følge når du ikke har blogroll?

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  5. Ja, det kan jeg godt se ikke er skrevet så præcist, jeg mener offentlig blog-roll:-) Smiler tilbage:-)

    SvarSlet
  6. Det var dog umådelig mange, du følger med i :-))
    Men dejligt er det med mange blogs og dejlig med inspiration. Selv følger jeg også med i mange, men altid godt med lidt oprydning :-)

    SvarSlet