søndag den 20. juni 2010

Sex and the city 2!!

I fredags var jeg i biografen og se Sex and the city 2.
Jeg har serien og synes, den er god underholdning, kan altid lige se et afsnit. Den første film synes jeg ikke var særlig god, men jeg har heller ikke været speciel meget til Carrie og hendes Big pjat, som fyldte meget i den. Jeg synes, hun skulle været blevet sammen med Aidan, som jeg synes, er hot. Jeg er mest til Samatha og synes det var trist hendes forhold til Smith Jerrod ikke holdt, men er glad for gensynet i 2'eren.
Den finder mest sted i det skønne Abu Dhabi, der har en skøn sceneri, tøjet er fantastisk (som altid!!), og jeg synes, den var god. Langt bedre end 1'eren, men der var også flere ting, der passer bedre til mig end serien og den første film som tankerne om ægteskab og børn.
Hvis man er bare lidt til Sex and the city, skal den helt sikkert ses, hvis I ikke allerede har gjort det:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar