lørdag den 19. juni 2010

Popcorn!!

Vi har haft ferie, hvor vi har nydt at være sammen. Der er blevet ryddet op og ud, ordnet have, flyttet rundt, været i biografen og tænkt en masse tanker.
Tanker om hvad det er jeg vil med en blog, om jeg vil have både denne og en for arbejde, navn og hvordan. Ideer til nye kursuser og en mulig samarbejdspartner.
Mere, og nyt følger...
I dag er Martin til polterabend, jeg var i sidste weekend, men det betyder, at jeg har aftenen for mig selv efter Gabriel er puttet, så der bliver set tøsefilm, drukket cola og spist popcorn.
Jeg elsker popcorn og har været frygtelig skuffet over dem i biografen, så det er dejligt med nogle friske og perfekt saltet.
Køkkenet roder, der er dvd'er over hele stue-gulvet, dåser ud over hele gangen og rod omkring spisebordet fra omrykningen, men det er ligemeget og kan vente til i morgen, for det er min alene-aften, og der er popcorn:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar