mandag den 21. juni 2010

Betinas polterabend!!

Sidste lørdag var jeg til Betinas polterabend, det var total hyggelig dag, der var kun 2 ud af 12 foruden Betina, jeg havde mødt før, så det var dejligt at møde nogle veninder og familie inden den store dag.
Vi startede med at overraske hende i Rødovre centrum, hvor vi også spiste brunch, bagefter tog vi til SuperEvent, hvor vi skulle kører lokumræs, som er hvor man kører om kap på elektriske toiletter rundt i en kegle-bane. Hvor var det bare sjovt, vi fik grinet en masse, neden under ser I mig i fulde fart mod sejr!!
Der kommer desværre ikke flere billeder, da mit kamera løb tør for batteri, og de ekstra jeg havde taget med også var næsten brugt... Men bagefter fik Betina en ansigtbehandling og en brudemakeup, imens vi andre sad ved havnen og spiste mad og så re-indspilning af dødens gab udført af et firma, der havde tembuilding-dag. Så blev der indspillet 2 sange, hvor Betina sang for og vi andre sang kor, det blev "der står et billede på mit bord" og "danse i måneskin", den sidste gik afgjort bedst. Derefter spiste vi mexicansk og drak cocktail.
Det var en hyggelig men lidt lang dag, nu kommer det til at vare et stykke tid, nu kommer det til at vare et stykke tid inden man skal på et nyt... måske man skal lave en polterabend uden nogle skal giftes eller er i centrum, bare en hyggedag med veninderne, hvor man lave noget andet, mmhhh tænkeboks!!

1 kommentar:

  1. Hej Rikke.
    Lyder til I har haft en skøn ferie på Odsherred. Vi var der i sommerhus sidste år i juli (et vi havde lejet). Det var et rigtig lækkert område - kunne godt mærke at mange sjællændere/ københavnere var i området.. Også var der jo lige os fra det meget sønderjyske:o)

    Vi sejlede med hurtig færgen hjem, kørte over Århus - det var en stor oplevelse især for ungerne. Hækbælgerne var så enormt høje, og vandet sprøjtede om ørerne på os når vi stod ude bag på færgen. Sikkert noget for jeres søn også:-)

    God dag, Betina.

    SvarSlet