fredag den 30. december 2011

Siden sidst, kort fortalt!!

Det er lang tid siden, og jeg har været på vej flere gange, overvejet om jeg skulle lave en ny blog, men endelig besluttet at blive ved med denne.


Her er kort fortalt, hvad der er sket siden sidst, Gabriels sygdom/operation/diagnose kommer mere uddybende i et andet indlæg, hurtigt efter dette.


Jeg har savnet dette og jer:-)



Maj: Gabriel blev opereret og nyder vognparken på Rigshospitalet.



Juni: Gabriel fik diagnose, jeg blev færdig med HgS, og vi havde en veninde boede en 10 dage, pga nogle personlige ting med sig havde hun Abby, en dejlig lille hvalp, der nød at ligge i Gabriels stol:-) Juli: Fejret vi mandens fødselsdag og min eksamen, samme aften kom skybrudet, der medførte 15 cm vand i kælderen og en masse arbejde, der stadigvæk er i gang. Jeg begyndte som kantinevikar igen.

August: Ferie: 10 dage i Krakow, Polen. Billedet viser Gabriel og jeg foran vores nabo-kirke.


September: Vand i kælderen igen, pga defekt affugter, dagen inden Gabriels 3 års fødselsdag.



Oktober: Møde med Mama Gena og den sejeste dreng til halloween i Vanløse:-)



November: Tur til Hamborg og besøg hos Miniatur Wunderland med modelbyggeri, Gabriel var vild med det, lige et sted for børn og barnlige sjæle, book bilet hjemfra og spar køen og afsæt en hel dag til det:-)



December: Besøg på Dyssegården, hvor Gabriel var vild med den gamle traktor og Ford T, ikke om han ville ud at ride på æsel eller noget:-) Vand i køkkenet 23. december fra opvaskemaskine.



I det nye år venter første og fremmest min fødselsdag i januar. 3 børn mere til venneflokken. Dermed et par barndåbs/navngivninger. Et bryllup i september. Et par rejser, og masser af hygge og andre spændende ting, jeg glæder mig til at skulle dele med jer:-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar