lørdag den 31. december 2011

Mangler nytårsservietter!!

Jeg forstår, det egentlig ikke for, jeg har en større "samling" servietter, men af en eller anden grund ingen til nytår... Faktisk er det ikke en samling, det er en... "uh servietter på tilbud, dem kan man altid bruge" og "er de ikke søde?" og "har jeg servietter, et eller andet sted, men jeg ved ikke hvor, må heller købe nogle"!!!
Nu er de alle samlet, og jeg ved, hvor de er, så jeg kan komme i bund. Og jeg har talt den 530 stk i pakker, der ikke er åbnet og så alle de pakker, der er åbne, med er heller ikke Halloween-servietterne, der er med Halloween-tingene. Juleservietterne ryger også ned i bland juletingene, hvor de hører til. Men her ser I min samling servietter:


Juleservietterne, der er 2 pakker af dem med rensdyrene, som jeg synes, er så søde. Kan man ikke også bruge dem på et andet tidspunkt, måske til Valentinsdag? Måske de ikke bliver pakket væk med juletingene...
Almindelige servietter, der er 2 pakker af dem med chili på, havde en idé om at holde en mexi-aften, og der ville de da passe godt til, ikke? Der er også 2 pakker af dem med striberne på og 50 stk i hver pakke, egentlig synes jeg, de er lidt grimme, men jeg kan altså ikke smide noget ud, der kan bruges... Og den med sommerfuglene vandt jeg i mandelgave juleaften, typisk!!:-)


Her er de servietter, der er åbne, så som I kan se, har jeg rigelig til 2012..... Men det ville nu være meget rart med nytårsservietter og nogle søde påskeservietter med kyllinger på og måske... ja jeg ved det godt, jeg har rigeligt...:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar