lørdag den 25. september 2010

Køb fra Hamborg!!

I går fik jeg flashet min nye neglelak købt på vores lille tur i Hamborg, men det var selvfølgelig ikke det eneste, her er lidt af det, vi ellers fik med hjem:-)
Den viste neglelak, en grå eyeliner og en concealer fra lokale mærker. Bruger normalt en grå bryant fra Max-factor som eyeliner til hverdag og så en sort flydende til fest, men synes den sorte er for hård til mig, så da jeg så den grå flydende skulle den prøves.
Lidt bageting, vi fandt den fedeste lille butik fyldt med en masse forskellige former og bageting og generelt har de meget mere end i Danmark, så lidt skulle der selvfølgelig hjem til samlingen.
Varm chokolade i brev til Martin, selv drikker jeg det stadigvæk ikke. Der er med caramel, vanille, chili og hvid chokolade...
Mere til Martin der altid har gang i en 5-6 saucer samtidig. Når grillsæsonen går i gang, køber vi altid en masse forskellige, men i år har vi (Martin, jeg bruger kun almindelig ketchup) prøvet at få brugt ud også i de mindre populære, så nu kunne vi få fuldt lidt op med nye slags og gamle savnet som Heins Barbeque sauce, der på et tidspunkt var i Fakta, men som vi siden ikke kunne finde og Martin var vild med.
Jeg fik også købt den fineste kjole, men den må I se billeder af på et andet tidspunkt:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar