lørdag den 7. januar 2012

Nytårsforsæt!!

Jeg laver IKKE nytårsfortsæt, men de er dog stadigvæk meget populære. Alle ugeblade vrimler med slankekure, i kantinerne skal der laves ekstra salat-bar, mine tidligere kollegaer på apotekerne har travlt med at sælge nikotinprodukter. June beskriver, det også så fint her.

Jeg synes ikke, det er det rigtige tisspunkt, januar er lang og mørk, og man har lige mæsket sig i jule- og nytårsdagene... Ikke fordi det ikke er positive ting, folk prøver at ændre, men det er tit for meget for hurtigt, og man giver for hurtigt op, og hvorfor er der en dato, der skal fortælle mig, hvad jeg skal, lidt rebel er man jo:-)

For 4 år siden blev jeg dog tvunget til nytår at sige et nytårsfortsæt, for det skal man jo...

Jeg sagde, jeg ville blive stor og tyk i det nye år......... det viste sig at holde, for i september det år, fødte jeg min skønne dreng, og jeg var stor og tyk:-)

Laver I nytårsfortsæt? Og har de holdt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar