lørdag den 29. maj 2010

Flere giraffer!!

Efter at jeg havde skrevet om giraffer, var det som om de dukkede op alle vegne. Så her kan I se:-)
Denne skønne Sofhie Giraf var jeg så heldig at vinde hos Maminka, der fik den sponsoreret af DinBabuska.dk. Glæder mig til at give den til min jordmoderveinde, der lige har født en lille pige igår, hun gik 12 dage over tid... Den er helt vild skøn, og jeg får lyst til at få min egen lille baby, så jeg kan beholde den, men så har jeg noget at ønske mig, når jeg skal have nr. 2.
Denne giraf har jeg fået fundet frem fra kælderen, jeg har faktisk fået den af min jordmoderveninde, da vi gik på efterskole sammen. Hovedet har været røget af et par gange efter nogle pudekampe, derfor hovedet sidder lidt skævt på, men det har bare charme, synes jeg:-) Har tænkt mig også at give den til min veninde, nu hun er blevet vild med giraffer.
En af Gabriels Lego giraffer!!
Et par hagesmække!!
Endnu et stykke legetøj af Gabriels!!
En kæmpe giraf i et vindue på Frederiksberg!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar